Licens..

Nu har jag beställt ryttarlicens.. skulle bara ta några dagar att få hem den.. Kan ju vara bra o ha ifall jag får för mig att vilja vara med på den lokala tävligen här hemma den 25de September.. ha ha..Anmälningstiden går ut den 18de så jag har lite tid kvar att fundera ;P

Jag är nervöööööööööööös.. Egentligen är jag inte redo på långa vägar.. men vad har man att förlora? + att det blir bra miljöträning för Bon Jovi.. samt att göra första tävligen på hemmaplan och slippa allt med transport etc..
Jag är bara skiträdd att han typ inte ens vill gå in i ridhuset eller får damp när han ser så många hästar och människor på samma ställe ;)

Men vi får se.. Har ju kavajen hängades i garderoben.. bara att damma av den.. undrar föresten om den passar? Var typ 4 år sen jag tävlade lokalt senast, ha ha...;)



Kommentarer
Postat av: fridan

klart du ska va med!! toppen att få börja på hemmaplan ju :) så vi ses den 26e ;) :D

2010-09-08 @ 20:27:31
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

ingen trög fråga alls! varje häst har en egen siffra, och denna siffra ska man ha synligt på sig (nummerlapp). jag tror att de används för att andra ska kunna identifiera vilket ekipage man är... om man ex. ska starta efter någon som har nr 20 så kanske man inte vet hur den ser ut men då kan man kolla på siffran på hästen istället :) förstår du? känns som jag kluddade ihop det :P

2010-09-09 @ 08:44:55
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0