Igår..

Kände mig lite sådär halvtaggad när jag kom ut till stallet.. skulle rida privatlektion för Anita..

Gick upp till hagen för att hämta Jovi.. såg på långt håll att de stod lääängst bort i hagen..=/ åhnej.. då får jag väl gå ända bort och hämta honom... Men icke.. Ropade som vanligt på honom och får se ett litet huvud sticka upp ur gräset och titta på mig.. Sen ser jag han sätta av i världens galopp med biffen (hagkompis) efter sig..
Bara detta gjorde mig SÅ glad, älskar verkligen när man får ett sånt möte i hagen! Blev så himla glad pch taggad inför ridningen som faktiskt gick helt OK sen :)

Att en galopperande häst mot en kan vända humöret så :) Min lilla fina häst. Alltid gnäggar du när man ropar på dig eller kommer in i stallet<3<3<3 Sötaste!


Kommentarer
Postat av: Liza

Så söt han är i nosluddet alltså :) Det kan man nog aldrig bli för gammal för =) Visst är det härligt när de kommer springande mot en eller gnäggar, fina pållarna!



Hm.. nu kommer jag inte riiiiktigt ihåg vad kamerna heter men Canon PowerShot sx20 IS tyyyp, jo men så är det nog! Vi tänkte köpa nån Eos först men valde den här istället då den räcker gott och väl för oss!! :)

Kramkram!

2010-09-20 @ 12:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0