heeelg

Igår blev det inget vettig handlat på Börjes.. Hittade inga tyglar jag gillade och de vita dressyrschabraken från Mia's var såklart slut.. ;(
Köpte pälsglans och lite annat smått och gott.. Fikade på hyllan med Sofie! Jag blev mäkta imponerad över hur billigt det är alltså.. nu ska ni få höra.. en kaffe, en cola och en enorm dubbelmacka med ost, skinka och grönsaker för ynka 27 kr...det kan man ju inte klaga på?! Samma sak hade kostat närmare hundralappen i växjö..

Sen tog vi även en tripp ut till ridskolan i tingsryd och kollade lite! Jag har aldrig varit där tidigare så det var spännande!

På vägen hem stannade jag såklart och hälsade på familjen Brassel! Eva fick en alfonsbok och var mycket glad över detta :)

Idag har jag och Fredrik varit ute och plockat svamp! Hittade lite kantareller så det blir bra till middagen ikväll.. Köttgryta! Är väl färdig om sisådär 3 timmar.. ;) Har hört att det blir bättre ju längre det kokar.. :D




En väldigt ofärdig köttgryta...! Men vänta bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0