Första snön..

Första snön idag!
haha, och självklart var det enda dagen på året ..typ... som jag är utan bil.. då Fredrik ska sätta på vinterdäcken på den idag.. så han tog den till jobbet :)

Jag bestämde mig för att promenera ut till stallet istället.. eller cyklade där det gick.. vilket inte var mycket.. + att min cykel har punkar ;(

Iaf..

Jobbade Jovi lite löst från marken idag.. vi börjar få kläm på det där.. han går på en volt runt mig både i skritt, trav och galopp.. lyssnar jättebra! Vi övade även på lite varvbyte och backa vilket han klarade galant.. ;) Sen busade vi lite också såklart! <3

Duktig pålle<3








Bilderna är tagna i dag på morgonen!

Kommentarer
Postat av: fridan

fina bilder ju :)



sv: åh jag menade den rottne. va tråkigt att de inte va så mkt att ha :/ hade de sadlar med?

2010-11-24 @ 07:33:38
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0