Feeeling the pressure..

Ja.. jag känner att jag borde blogga lite oftare.. men det är svårt.. med praktik, häst och man ;) haha..

näämen, praktiken går kanon.. allt flyter på. I fredags var på jag på behandlingsenheten och fick vara med och se när man gav ECT behandling.. alltså att man ger små elektriska stötar till hjärnan.. Man framkallar ett krampanfall.. iaf.. väldigt spännande att se..
Innan behandlingen skulle även alla 8 patienter ha varsin PVK så här fick det övas! Jag satte 2 st och båda 2 gick galant! Fin-fint! Kul att man still going strong ;)


För övrigt är det inte så mycket nytt... Snart är min praktik slut och då tar nästa vid :) Men det ska jag skriva mer om en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0