Dålig uppdate..

Har haft fullt upp med praktiken denna veckan.. och nu i helgen har jag också haft fullt upp ;P Med annat!

Praktiken rullar alltså på hyffsat bra.. kan inte påstå att det är jäääätteeinspererande.. samtidigt är det inte dödstråkigt heller.. hoppas dock att det blir bättre.. ;) Denna veckan som kommer jobbar jag

Tisdag: 10-21
Onsdag: 7-18
Lördag: 10-21

Långa pass.. det innebär färre dagar... behöver ju inte göra mer timmar än vad som krävs lixom.. det blir nog bra.. innebär också att jag kan vara med på tävlingen på söndag.. Det är nämligen klubbhoppning och jag är lite sugen på att vara med.. Aldrig startat någon hopptävling med Jovi tidigare.. så det skulle isf. bli lite allmän miljöträning!

skulle egentligen jobbat 7-18 då också, men eftersom det blir för många timmar då, så plockade jag bort den dagen!

Missar dock min ridning på onsdag med.. men byter med mamma som förra veckan.. rider hennes fredagslektion istället!

Idag tänkte jag att jag skulle ta fram nått litet hinder och hoppa lite.. eftersom jagäven missar min hoppträning på tisdag!!! ;( DEt är inte riktigt OK.. men praktiken måste gå först.. man ska inte byta för mycket turer.. bäst att hålla sig till sin handledare ;P


Nu ska Fredrik och jag ut i den friska luften ;) Superfint väder idag!!

Seeeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0