Mornin' sunshine..

Nä.. inget sunshine idag... idag är det grått ute idag, och det har regnat inatt.. Men det är väl lika bra det egentligen, hävdar alla som vet.. vi behövde tydligen lite uppfriskning ...

Idag är det måndag och jag är ledig, woho... eller inte? Jag har massa att göra ändå.. Jävla Seminarie på Fredag,.. Vem har tid med sådana onödigheter egentligen? Nåja.. Seriös ska man ju vara, så bara att sätta igång idag.. (Okey, jag erkänner att jag har redan börjat lite, annars hade jag haft stoooor panik just nu...)

Idag skulle jag egentligen åkt till börjes med min mami, men hon kom på att hon skulle på möte.. JAJA!!!! Så det får bli imorgon istället kom vi fram till.. Då blir det shopping i hästbutiken, och sen stannar vi såklart en svängeluring hemma hos Fredrik, så att mamma får se deras fina butik... som hon inte har sett än.. även om jag och Fredrik varit tillsammans över 2 år.. Det är verkligen på tiden!!


Kom att tänka på en sak.. Hästen vi tittat på, och som jag totally adore.. han heter ju Bon Jovi... Vafan ska man kalla honom? Bojjan lixom? Näe, jag tror inte det.. och att stå o skrika BÅÅÅN JÅÅÅVIIII när man ska hämta honom i hagen.. Näe, jag tror inte det...
Så.. Förslag??!

Nu blir det plugg fram tills 10.30.. Då börjar Days of our lives.. Men det säger vi inte till Fredrik, han hatar det programmet och tycker att jag är störd som har utvecklat ett beroende av det..hahha


Puussspååeerj

Kommentarer
Postat av: ☆Soya☆

Attans va svårt att komma på nått bra smeknamn till pållen...



Hmm ja fika ja..

Nu har loppan dragit på sig nån snuva och snoret sprutar. På lördag åker vi till Dalarna så det kanske får bli när vi kommit hem igen?

2009-05-04 @ 12:44:16
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Liza

Hmm, lurigt! Om det hade varit ett sto hade kanske Bonny varit gulligt! Äsch, du kommer nog på nåt isåfall! :)



Hittade precis din blogg, så fin!

Syns kanske på onsdag på inför-seminarie-mötet? :)

2009-05-04 @ 19:17:53
Postat av: Thess

Bonbon? Jovi? Bojo? :)

2009-05-05 @ 09:51:19
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0