Morgonbloggande..

Ja.. Lite morgonbloggande är väl aldrig fel?

IDAG mina vänner.. händer något... viktigt.. och jag hoppas att det går vägen.. Jag berättar ikväll!!! CAN'T WAAAIT!

Förövrigt så blir det att pallra sig till universitetet idag och träffa mina kära kumpaner! Seminarie-snack och sedan öppet hus, vilket innebär att man får öva på olika praktiska moment inom sjukvården! Det är bra det!

Mensvärken håller på att döda mig ....


Förövrigt tror jag att Hells Kitchen är mitt nya favoritprogram.. Efter days och DH då... HAHA.. Top 3 lixom :D

Näe, nu får det vara slut på det roliga.. Nu ska jag duscha och sen bege mig! Kasst väder är det idag också ;(

Efter skolan har jag ridlektion också föresten! Så SEN blir det update!

PÖSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0