Sådär ja!

Nu är jag back-on-track så att säga.
Efter att ha pluggat hela dagen, typ.. Så tog jag mig en promenad nu ikväll.. Sedan pluggade jag lite till och nu har jag lagt ner för ikväll.
Imorgon blir det en kort genomläsning av allt innan det är dags att bege sig mot stenladan och skriva tentan om kroppens alla ben och muskler! Ser faktiskt fram emot det, haha!

Igår bar det av till Oleo en sväng..
När jag sen ko hem vid halv 1 typ så ringde jag älskling och STÖRT nog var han kvar på jobbet.. Har meckat med sin bil från tidig morgon till mitt i natten.. så han kom hit och sov med mig <3

Denna veckan har jag mycket på schemat.
Måndag: Skola 8-15
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Jobba 8-11.30, Skola 12-15, ridning 16-19 typ..
Tordsdag: Inga planer än
Fredag: Skola 12-15 tror jag?

Nåja.. Jag hoppas på en bra vecka i allafall.
<3
Nu väntar badkaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0